A Geosystem Kft. minőségpolitikája
A Társaság vezetése elkötelezett a megrendelői megelégedettséget tükröző, kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolatok megteremtésére, ennek érdekében kötelezettséget vállalunk a jogszabályok és a külső-belső szabályozók betartására, teljesítésére.
A Társaság szakmai hírnevének biztosítania kell a partnereink tartós bizalmának elnyerését, minőségképességünk és versenyképességünk megőrzését, javítását.
Szolgáltatásaink műszaki és minőségi paraméterei állandó fejlesztésének, munkatársaink folyamatos képzésének megbízható alapot kell jelenteniük a megrendelői igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez.
Minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek megfelelően alakítjuk, illetve folyamatosan továbbfejlesztjük.
A Társaság vezetése évente konkrét minőségcélokat határoz meg és tesz közzé.
Célkitűzéseink teljesítése minden alkalmazottunk munkaköri kötelessége, az ehhez szükséges feltételeket megteremtjük, azok meglétét és alkalmazását rendszeresen ellenőrizzük, ehhez biztosítjuk
-
A munkaterületük gyakorlati követelményeinek betanulását,
-
A beosztásukkal, feladataikkal kapcsolatos elvárások megismerését,
-
Szakmai fejlődésük lehetőségét.
Kiemelt vezetői feladatnak tekintjük
-
A minőségorientált gondolkodásmód és munkavégzés erősítését, ellenőrzését és
-
Rendszeres minőségügyi képzést.
Minőségfilozófiánk:
-
A vezetés felelőssége elsődleges és meghatározó a minőségirányítási rendszer működtetésében,
-
Minden munkatársunk felelős az általa végzett munka minőségéért,
-
A megrendelői megelégedettség munkánk legfontosabb mérőszáma, melyet folyamataink figyelemmel kísérésével és mérésével, folyamatos tökéletesítésével kívánunk mind magasabb színvonalra emelni.
-
A hibák észlelése helyett a megelőzés fontosságát tudatosítjuk.