A Geosystem Kft. minőségpolitikája

A Társaság vezetése elkötelezett a megrendelői megelégedettséget tükröző, kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolatok megteremtésére, ennek érdekében kötelezettséget vállalunk a jogszabályok és a külső-belső szabályozók betartására, teljesítésére.

A Társaság szakmai hírnevének biztosítania kell a partnereink tartós bizalmának elnyerését, minőségképességünk és versenyképességünk megőrzését, javítását.

Szolgáltatásaink műszaki és minőségi paraméterei állandó fejlesztésének, munkatársaink folyamatos képzésének megbízható alapot kell jelenteniük a megrendelői igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez.

Minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek megfelelően alakítjuk, illetve folyamatosan továbbfejlesztjük.

A Társaság vezetése évente konkrét minőségcélokat határoz meg és tesz közzé.

Célkitűzéseink teljesítése minden alkalmazottunk munkaköri kötelessége, az ehhez szükséges feltételeket megteremtjük, azok meglétét és alkalmazását rendszeresen ellenőrizzük, ehhez biztosítjuk

  • A munkaterületük gyakorlati követelményeinek betanulását,
  • A beosztásukkal, feladataikkal kapcsolatos elvárások megismerését,
  • Szakmai fejlődésük lehetőségét.

Kiemelt vezetői feladatnak tekintjük

  • A minőségorientált gondolkodásmód és munkavégzés erősítését, ellenőrzését és
  • Rendszeres minőségügyi képzést.

 Minőségfilozófiánk:

  • A vezetés felelőssége elsődleges és meghatározó a minőségirányítási rendszer működtetésében,
  • Minden munkatársunk felelős az általa végzett munka minőségéért,
  • A megrendelői megelégedettség munkánk legfontosabb mérőszáma, melyet folyamataink figyelemmel kísérésével és mérésével, folyamatos tökéletesítésével kívánunk mind magasabb színvonalra emelni.
  • A hibák észlelése helyett a megelőzés fontosságát tudatosítjuk.